Επιστροφές Εμπορευμάτων
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να απορρίψει την Συμφωνία αγοράς-πώλησης εξ αποστάσεως χωρίς να ενημερώσει για το λόγο και χωρίς να επιβαρύνεται με αποζημιώσεις και ρήτρες μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που ο Πελάτης ή τρίτο πρόσωπο που δεν είναι ο μεταφορέας και ορίστηκε από τον Πελάτη, έχει μπει σε κατάσταση ιδιοκτησίας του εμπορεύματος
Για να ασκήσει το δικαίωμα απόρριψης, ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει το The Powershop για την απόφασή του, στέλνοντας ξεκάθαρη δήλωση μέσα από ειδική φόρμα απόρριψης που του αποστέλεται κατόπιν αιτήματος του, μέσω ταχυδρομείου ή e-mail (orders@thepowershop.gr) σημειώνοντας ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail και αριθμό παραγγελίας.
Σε περίπτωση απόρριψης συμφωνίας εξ αποστάσεως, ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προπληρωμένο εμπόρευμα χωρίς αυτό να έχει υποστεί καμία αλλοίωση, μέσα σε 14 (δεκατέσσερις) ημέρες από την ημερομηνία αποστολής της δήλωσης απόρριψης.
Σε περίπτωση απόρριψης συμφωνίας εξ αποστάσεως, ο Έμπορος επιστρέφει όλα τα χρηματικά ποσά που έχει λάβει από τον Πελάτη καθώς και τα έξοδα αποστολής μέχρι 14 ημέρες από την παραλαβή της δήλωσης απόρριψης του Πελάτη.
Η επιστροφή των πληρωμών γίνεται ως εξής:
- πληρωμές που έγιναν με χρεωστική η πιστωτική κάρτα επιστρέφονται στον λογαριασμό από τον οποίον έχει γίνει η πληρωμή.
- πληρωμές που έγιναν με αντικαταβολή επιστρέφονται σε λογαριασμό τραπέζης που ορίζεται από τον Πελάτη.
- πληρωμές που έγιναν με τραπεζική κατάθεση επιστρέφονται στον λογαριασμό τραπέζης του Πελάτη
Σε περίπτωση απόρριψης συμφωνίας εξ αποστάσεως, όταν ο Έμπορος δεν έχει προτείνει να αναλάβει την μεταφορά του εμπορεύματος, μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή της πληρωμής μέχρι να παραλάβει το εμπόρευμα ή κάποιο αποδεικτικό από τον Πελάτη ότι το εμπόρευμα έχει σταλεί.
Τα έξοδα μεταφοράς στην επιστροφή εμπορευμάτων επιβαρύνουν τον Πελάτη.
Δικαίωμα επιστροφής εμπορευμάτων έχουν μόνο οι καταναλωτές κατά την έννοια του ΝΠΚ.
Τα εμπορεύματα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική συσκευασία και μαζί με όλα τα έγγραφα. Σε περίπτωση απόρριψης συμφωνίας για περισσότερο από ένα προϊόν της ίδιας μάρκας και μοντέλου, ο Πελάτης δικαιούται να ανοίξει μόνο ένα προϊόν. Τα υπόλοιπα πρέπει να επιστραφούν σε άθικτη συσκευασία.
Το δικαίωμα απόρριψης δεν αφορά προϊόντα που επιστρέφονται με κακή εμφάνιση, συμπεριλαμβανομένων φθορών, γρατζουνιών, ελλιπών ή χαλασμένων εξαρτημάτων, συσκευασίας, ζελατίνων, βιβλιάριων με οδηγίες κλπ.
Εξαιρέσεις προιόντων (εμπορευμάτων) τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν
Ο Πελάτης δεν δύναται να επιστρέψει στον Έμπορο προϊόντα τα οποία είναι ευπαθή. Τέτοια προϊόντα είναι αυτά που έρχονται σε συσκευασία η οποία δεν μπορεί να τα προστατέψει ικανοποιητικά από τυχούσες φθορές. Τα προϊόντα που έρχονται σε συσκευασίες όπως ναυλον σακουλάκια δεν μπορούν να προστατευθούν από τυχούσες πτώσεις ή οποιαδήποτε άλλη κακομεταχείρηση. Επίσης πολλές φορές είναι αδύνατον να γίνει αντιληπτό εάν έχουν υποστεί φθορές.
Στην διεύθυνση στο site της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αναφέρεται στα δικαιώματα των καταναλωτών όσον αφορά τις εγγυήσεις και τις επιστροφές αγορασθέντων προϊόντων
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm
Υπάρχει το χωρίο:
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα στο διαδίκτυο εάν δεν μου αρέσει;
ΝΑΙ. Μετά την παραλαβή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που αγοράσατε στο διαδίκτυο, έχετε προθεσμία 14 ημερών για να αποφασίσετε αν θα το κρατήσετε ή όχι. Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για αγορές:
Α) ευπαθών προϊόντων
Κτλ κτλ
Αναφέρεται λοιπόν σαφώς στην νομοθεσία της ΕΕ ότι εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν και αυτό είναι ευπαθές, δεν έχει δικαίωμα να το επιστρεψεί στον έμπορο που το αγοράσε, όπως κανονικά θα είχε δικαίωμα για άλλα προϊόντα
Προϊόντα τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν επειδή είναι ευπαθή ειναι το διακοπτικό υλικό και το ραγουλικό το οποίο δεν φέρει καμμία συσκευασία ή φέρει ναυλον συσκευασία καθώς και οποιοδήποτε άλλο υλικό παρουσιάζει όμοια συσκευασία